B a d B l o o d


Pic/WeHeartIT



Den MEST GRYMMASTE låten/Bandet just nu! ( som är min ringsignal ;))
Escape The Fate - Bad Blood


Jag är kind of mad och stressad just nu. Allt krockar, inget går ihop. Jag vet inte hur jag ska göra.
Men lyckades ta tag i skiten och skickade nyss ett mail till chefen På jobbet i Norge.
Har lust till att klaga på allt och alla. Men så gör man inte. Man får ta tag i saken lugnt och fint. Då går nog allt mycket bättre.. har jag printat in i skallen min.

Tänkte bara säga att jag kommer för en gångs skull sakna bloggen och alla fina bloggläsare nu, nu när jag har "tagit tag" i bloggen igen efter 2 veckors jobb och dåligt med blogg inpiration. Nu ligger jag lite mer på topp.
Och jag hade ju velat ha med mig min laptop (som vi skulle ha köpt idag om vi hade fått in lönen) upp så jag kunde blogga där upp ifrån. Skulle vart sooo Awesome!!

Men men. Vem vet, det här kanske bli det sista inlägget för idag. Kanske för 4 veckor framöver.. Kind Of saaad :C

Ni får ha det suuuper bra här i Swe (om vi inte hörs mer somsagt!)!
Cya Guys Latero ;>




Comment
Postat av: Anonym

Bra bra :)

Lägger till dig nu då, lägger du till mig?

2010-07-07 @ 13:22:21
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0