Screaming Out ´For More



Snygga tjejen Alice Dellal


Söndag-att göra/gjort

Städa färdigt mitt dammiga rum(halvt klart)
plugga nått kapitel i matten
läsa igenom företagsekonomin
Fylla på med energi
Fotbollträning
...-...

För övrigt vare en chilltrevlig kväll hos ciccis place. Lira GH, kolla på den sugigaste B-filmen nånsin, kanske..
Från början verkade den spännande, och då var man nästan tvungen till att kolla på resten.
 En rysare, som handlar om ett par ungdomar som är på en resa i Mexiko. Ahaha, den var ju bara för mycket.
Den vart så otroligt jobbig att man tillslut satt och skrek åt flmen, för dem var ju bara så dumma!
Irriterad och förbannad blev resultatet av Filmen "The Ruins". xD

För er som är sugna att vet mer om handlingen, kan ni kollla in Trailern och recension om filmen!

Det här inlägget trodde jag publicerades förr idag, men nehej, så blev det vissst inte.
Så då får jag lägga upp det lite så här i efterhand då.

Och kan ju även säga att hela träningen gick piss! mina fötter hängde inte riktigt med, för mina vrister var typ bortdomnande kändes det som. Det gick liksom inte att vrida på fötterna.
Men på slutet, då vi brukar löpa ett par vändor i hallen, så blir det så att jag alltid ger järnet på det, då har jag värsta energin, och plus at den här gången ville jag bara få ut min ilska, och då gick det ju ännu bättre. Varva tilll coh med vissa personer ett par ggr x)
Och sen blev det inte bättre för det. När vi skulle dra hitta jag inte min vante, så fick cykla hem med en vante på händerna i den jäkla kylan!. Som att inte det hade räckt med att det gick dåligt, efter vantesaken blev jag ju bara ännu mer förbannad!


Kääk väntar nu. Får se om jag får i mig nått. ^^


Peaa<<cce



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0