Sovmorgön. .


Igår körde jag kondition + styrka. Så jäkla skönt. Fast Igår vare extra skönt och nödvändigt!

Och jag slog min tid på 10 km. 19.30 minutos på 20.31 km. Slog det på 1 min circa. Det är härlit det.
Fan så jag längtar till värmen. Det är sjukt. Vill ha bort snön nu, så man kan joggaaa! 

Jag önska bara att man hade haft en stor jävla slagsäck och boxningshandskar. Fifan vad det skule vara niice!

Tog sovmorgon idag. Började igentligen kvart i 9. Men pallade verkligen inte.  Det var en hemsk kväll igår.
så kände för det.. Man kanske inte skulle gå till skolan heller, skita i allt. Och bara ligga hemma? 
Men vad hjälper det. Inget hjälper..

Visstja. Fredag . VAd händer?  Måste hitta på nått. Men jag vet nog redan vad jag ska göra så :)
TRodde fan i onsdags att det var fredag igår, ahah. Lite lost efter dessa hårda dagar.

Pussar.


 

Comment
Postat av: Therese Zätterqvist

Hej Linda!



Ja, visst längtar man tills det blir varmare, det är ju lite mer behagligt att vara ute då. Tills dess får vårt gäng "jogga" inomhus! :)



Måste verkligen berömma dig för en otroligt vacker blogg! Speciellt din header.



Kram, Therese, BloggJoggen

2010-01-15 @ 14:24:52
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0