So Far AwayFrom HOme





Hit blire att åka näst vecka!
Både plus och minus med det.
Fast kanske inte just hit upp på Herbensen. Är nog för mycket snö, kan jag tro xD
Men i Sommar då blir det att gå upp för många berg. Fler än i sommras. Men det beror på hur mycket ledighet vi får från jobbet. Vilket jag hoppas på, både och, att vi får jobb där uppe och lite ledighet såklart.
Kommer  fan bli stösta festen där på Hotellet när vi fyller 18! haha. Dubbeltfirande ;D
Men långt bort från alla nära och och kära . Fan vad surt. Vi får ta och bjuda upp dem til Norge. heheh

Ah nog om det.

Dagens happening.
Var tilt v-ås idag, Ätstöringsenheten. tycker inte om att säga det ordet, iaf inte för nytt folk/vänner . Det säger så mycket.
Vill hellre säga " ska på hälsokontroll" eller nått. Känns och låter bättre.
Det gick bra . Vi snacka om allt möjligt. Om att jag kommer mer och mer ifrån det där att jag måste göra det och det, att jag kan vara mer lugn, och inte känna ångest inför/efter nånting.
Att jag inte alltid behöver vara i stäning rörelse. ATt jag klarar av att bara dega framför tv/data, vara hemma och ta det lagom.
Det känns otroligt skönt! känner med fri från allt. Eller mer och mer lättare, lättnad och frihet från alla tankar och måsten.
Det känns också att jag har fått bättre självförtroende. Det betyder grymt mycket. Håller på och jobbar på den mer än ofta. HEla tiden så.
Och sen snacka vi om de där wierd(?) tabletterna som jag fick. Jag har inte tagit något ännu. Och det ska jag inte heller på ett bra tag. Hon tyckte jag skulle vänta nån månad eller så. 
För om jag tar dem, så tvingar jag ju fram mensen. Jag är ju inte helt frisk bara för att jag fått igång den.
Det kommer säkert att ornda sig, med den. Bara, eller bara och bara. så äre inte. Men det låter ju enkelt.
Det är bara att lägga om kosten lite, säkeert så blire nog bra med den saken.


Skönt att skriva av sig en aning. Nu ska jag nog måla naglarna, eller hm.. Dra ut på en löprunda? plugga?
Blogga vidare?'

^^SoLong



 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0