Sängen är min enda vän idag.


Jag har seriöst legat här hela jävla dagen. Med datan/spotify.
Förrutom att jag har rört mig några gånger för att gå på toa och käka. xO
Eftersom jag har så himla ont i mina trampdynor sen igår, dansa ju hela natten med 12 cm klackar, så när jag skulle gå upp och ta en ipren, var min fot helt bortdomnad och så trampa jag snett och vrika fotfan.
jäklar vad det gjorde ont, trodde nästan att den hade gått ur led eller nått .
hahah.

Jag som sade att jag skulle gå ut och ta frisk luft för typ 3 timmar sedan, men näehe, här ligger jag än.  Blev käk istället för promenaden, då blire ut och gå nu då  =)
'Ska bli sköönt. .

Och Spotify har jag fått av cicci.Fan vad gött! har velat efter det ett bra tag nu. min syrra har ju haft det länge, men eftersom vi är inom samma nätverk så gick det inte för mig. Isåfall hade vi typ fått turas om.
Men nu har jag eget. Så nice :D




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0