One Last..



Lösviktgodis och NeverBackDown <-- md tjejerna ^^)


Sista inlägget för idag. Eller nehj så kan man ju inte säga. Sista inlägget innan jag nattar xO

Har varit en härlig kväll. Chill med tjejerna. Köpte lite godis och tog med mig hem till Cicci.
Och för första gången någonsin var jag ensam om det..
Känns en aning skumt. Jah, brukar ju vara jag som alltid hoppar över det där med godis och snack.
Förrut var det så att jag kunde typ aldrig käka nått sånt om inte nån i närheten också gjorde det.
Men nu har jag kommit över det. Ganska skönt.
Har bara käkat 2 måltider idag  kom jag på xD Ah, godis som kvällsmat, och sen lite fil som jag slurpa i mig typ nyss.. Maybe not so good. Men jag är inge hungrig iallafall.

Film blev det tonight. "Never Back Down". Så himla grymt bra! man blir så jäkla taggad av den, man vill nästan bara hoppa in i filmen och slå till those basterds. ahah.
Det är en film som man borde se om man vill bli pepp/taggad inför nått. Typ inför att träna.
Riktigt niice! See den.

Nu ska jag nog ta och krypa ned i sängen och sova .
Imorn väntar pluggdagen och fotboll.
Nej tack till plugg och ja tack till fotboll!

Gnatth!



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0