Monki REA



Detta ljuvliga plagget Från Monki is Mine!


VET NI
Den här snygga saken blev min igår/dag!
Den jag kolla in på Monki.se och lade upp här på bloggen.
Trodde aldrig att jag skulle hitta den, och jag gick ju inte precis runt och tänkte på den heller när jag var där inne.
och plötsligt hänge den där, ensam och och saknad. Ville komma därifrån. Och det fick den.
Var beredd på att peya ut 200 kr för den, men när jag kom till kassan sa kassörskan " 100 kr"
Och jag hörde inte riktgt vad hon sade så jag var tvungen att fråga igen om jag hade hört rätt.
"sade du 200 kr?"
"nej, 100 spänn, den är på rea"

(Riktigt med REA var det i hela sthlm. gött som fän)!
- jag ba: Ah man tackar och tar emot med öppen famn liksom. !00 spänn för den. Inget ju!

PeaCeOut




Comment
Postat av: FEBB

åååhå den tänkt eja blogga om, skitcool!! och nej? ÅH NU VILL JAG HAD EN ÄNNU MER, 100 KR COME TO MAMA?



oh hell yes!(försöker låta lite småcool)

2010-01-06 @ 00:57:11
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0