Melrose Place.. Det är nog lika spännande som det var förr.


Har kollat på de fyra nya första avsnitten av Melrose Place på 2-3 dagar.
Och jag måste säga er att den forfarande är (nästan?) lika spännande som förr, då det gick på tv.
Jag, min syrra och en kompis var jäkligt besatta av det då, vi följde det slaviskt från dag till dag xO
Fann nog inge bättre program då..
Utifrån de avsnitt jag sätt hittills är min bedömning ; SE MP ffc ! haha

Lite kul att Ashely Simpson är med.. öhöhh






Måste säga att den där Jane, hon längst ned till höger, är en jäkla BITCH !
Det fjärde avsnittet gick ju ikväll, men det var jag tvungen att missa, för jag hade inte sätt det tredje än. 
Men nu ha jag det.. Himla spännande de är..
 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0