fucki'n Monday


Måndag .
En jäklig måndag.
Började tidigt idag med FBL i 1 ½ timme, ganska segt. Visste knappt vad jag skulle göra, eftersom  det inte gick attt komma åt Media-servern där alla bilder fanns.. 
Äntligen har vi fått nytt schema. Och jag har fått sovmorgon! fan så skönt. Börjar imorgon runt 11. Nu lär de bli mer soft, men jah. Mer plugg kanske ändå. Men soft att få mindre tid i skolan ^^
Och ja.. Jag kan ju börja med att säga att Matte provet gick åt Helvete!! första gången nånsin, eller nja kanske ?
jag fått IG. Matte B om linjära cp funktioner. Matte är inte min grej längre. Skulle aldrig ha skjutit uipp det till efter jullovet. Fan så dum man få vara. Skulle ha gjort den innan, då klassen gjorde det. 
Man glömde ju bort det mesta under lovet, sen de sista dagarna innnan provet vara nbara att RÅplugga xO

Slutade sent med. Runt 5. Så har bara hunnit käka 3 (med nu )ggr idag, vilket jag inte brukar göra under skooldagarna. Som tur var kom mamma och lämndade lite frukt till oss, så man palla sista lektionen, matte!
Stressigt vare.

Usch! 

nu ska jag ta och sätta igång att plugga some Inglish!
 LateeroAlegatero!
 

  

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0