Första dagen avklarad!


Fan så skönt!
Den här dagen man fruktat för ett bra tag nu, ahaha x)
Och visst trodde man att det skulle börja lite chill och så på läx/prov fronten, men inte här inte!
Direkt, första lektionen fick vi ett oförberett prov, I'm like : WHAT XO ??!
Trodde inte det var sant, men okey ska inte överdriva, det var som tur bara i Information och Layout, och det är ju inte så himla svårt, och provet var inte heller svårt.
Vår lärare ba " Jah, från och med idag, och de sista lektionerna innan kursen är slut, ska vi ha ett prov varje lektion. "
Alltså. Tre prov i data på en vecka. Kul. Skönt att man är ganska så bra på't!
Men lite sjukt igentligen när man tänker tre prov direkt efter jullovet..

Sen har man fått läxa i naturkunskapen också.

Men nu är alla dem problemen borta för dagen, tänker inte sitta här och tänka på alla prov och läxor man måste börja tänka/plugga till. Dem problemen får jag ta hand om på Söndag, den helgdagen som är nu vår "pluggdag" eller lördag . .

Nu skare spelas musik för full ös. Nu när jag är ensam hemma. Med "ensam hemma" menar jag att Min tvilling inte  är hemma . För då får jag högtalrna för mig själv!  Det så att det är inte hennes, vilket hon verkar tro.
Det är vår gamla dators högtalare. Så Fuck you :D hahah
Men jag ska köpa så mycket bättre högtalare nästa gång jag får pengar. Ett par svarta, med maffigt ljud!

Hoppas ni haft en bra start på skolan/ dagen 8för er som inte går i skola) :)
 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0