En lång dag i Storstan!


Idag, hela dagen ändå fram till halv åtta från 11.00 har jag och ett par andra vistats i Stockholm.
Riktigt nice!
Så därför har jag inte vart så himla upptaderad under dagen som ni kan förstå xD

Men fyfan vad kallt det är ute. Säger bara aldrig mer Stockholm över -10!! xO
Det måset var rekord, har ju inte vart så kallt i Sverige på riktigt länge! Man verkligen kuta in till nästa butik (som låg utomhus), eller man vile kuta in, men man gjorde det inte, fast nästan. Eller jo, några ggr faktiskt. ahah
Vi var in på de flesta klädkedjorna. Men surt vare, attt man inte hade så mycket pengar att röra sig med. Hatar det verkligen! iallafall när man är i en shoppingstad som Sthlm. Men lite grejer fick jag med mig hem som tur var.
Bara för att syrran var skyldig mig en hel del ^^

Butiker (jag handla på)
- Monki -En svart tee med tryck. Skönt material!
-Zara- Svarta jeans med, lite bikerstil på dem , tror jag (?)
-Punktshop - skit coola Döskalleörhängen.

Bara en grej. Fattar inte hur alla har råd att fika varje dag de som bor i sthlm.  Okey, jo klart jag fattar, men varför? vore ju mer ekonomiskt att köpa hem fika och kaffe latte eller vad det nu är.
Men mysigt att fika ute äre, de gångerna man gjort det.
De gånger jag kommer ha råd med det kommer jag säkert givetvis att göra det! =)

DEt roligaste på hela  bilresan/stockholmsresan måste ju ha vart på fika stället vi var på.
Ett samtal mellan Cicci och hennes mamma. TAlkin business. Almost.
Fan nu brast det. Blakout. kommer inte ihåg vad det var dem sade, men på ett ungefär. Lite tråkigt. För det var jävligt kul! XD

Hoppas ni haft en bra dag, och hållt er en aning mer i värmen=)

PeacE




Comment
Postat av: Cicci ;)

"Du borde anställa en provsmakare. En fet unge som älskar allt"

"Vill du ha jobb?"

2010-01-06 @ 00:42:55
Postat av: Linda Jensvoll P

Hahah xD visstfan, thanks ;D hade det i mitt fömedvetna men jag kunde inte riktitg hitta det xO

2010-01-06 @ 11:23:49
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0