Inspiration #1, Spring





Alexander Wang väskan hänger på var och varannan axel..
Ungefär så här, svart och enkelt,  mixat med snygga detaljer & grymma skor kommer jag definitivt köra på när värmen smygit sig fram!


Jah, när jag kolla runt på stockholmstreetstyle kunde jag inte låta bli att spara den här bilden.
Hahah, exakt en sån där t-shirt som hon bär har jag , och det är faktiskt en av dem mest softa t-shan nånsin, efter min MONKI då. Älskarn :)
Så coolt med dem där lemurerna, så söta ;O
Fast min är en strl större en hennes, eller nehj kanske inte x) ser väl bara så ut(?)
-Men ville liksom ha en i lite längre och lösare modell så man kan ha tights till.


Latero


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0