Dagens Fråga!


Tabletter.
 ÄR det verkligen rätt sätt att ta till med för att få igång sin mens?
Om man inte har haft den på några år, ska man få igång den med hjälp av tabletter?
eller ska man försöka låta den bara komma med hjälp av att gå upp i vikt?
(Det är ju igentligen sjukt tycker jag. Om jag inte är riktigt "frisk" än och sen ska jag tvinga fram mensen.
Jag är väl inte frisk efter det då heller, bara för att den har kommit, min kropp måste väl producera själv och så).
That's the question.



Vad är era åsikter om tabbletter? =)


Comment
Postat av: Anonym

Snygg blogg! vad tycker du om min blogg?, kom gärna in på min blogg. ställ en fråga eller två skriv en rad! ha en härlig dag mvh Claudia

2010-01-06 @ 14:14:19
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Okej ! Vad ska du göra ikväll då ? :)

2010-01-06 @ 14:49:06
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0