BloodyDay




Stod och klia mig på sidan av magen, och sen så märkte jag att jag börjat blöda.
Då sade jag. "Frida vad får jag om jag smakar på blodet ? "
-Ingenting?
Näehee. Okeeydå. Så då vare bara att börja testa lite ändå. (Nothing). Har nog gjort det förrut med nångång har jag för mig (?). Börjar bli lite av en blodsugare...Nehj då. Inge fara.
fan alla, eller de flesta har väl smakat på sitt eget blod, eller ?  heheh
Man vetju på ett ungefär hur det kommer taste like. MYCKET JÄRN. Jag kände bara järn smak.
Njaa. Inte så värst taasty, men det var ju inte så värst farlit precis. ahah.
 Så då vet ni vad ni ska göra om ni har järn brist, suga in lite av erat egna  blod. hahah


SooLoong!




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0