1:a Löprundan ute på snö!



Pic/tvillings öga, kunde lika gärna vara mitt, om ni fattar . heheh

Igår, vet ni vad jag gjorde?

Eller, Jag, cicci, frida & Camilla var på väg till hallen fär att lira lite fotboll, och när vi kom dit, hade liksom gått dit och typ väntat hela dagen på att få spela, annars hade jag ju dragit ut på löprunda tidigare p dan, vilket jag tänkte göra.
Så var hallen upptagen! så jäkla irriterande. På en lördag, kl 5, trodde man ju inte.
Då blev det att vända och gå hem igen. Men det var chill att snacka med tjejerna om allt som hänt :)

Min joggingtur blev av istället! ;D
Och måste säga, att det var det skönaste jag gjort på länge. Har ju sätt fram emot det, och längtat efter att få
dra ut på en härligt joggtur hur länge som helst nu.
Blev en runda mellan 25-30 min med mina älsklingar - Asics!
Riktigt kul äre faktiskt att jogga på snö, skönt underlag till skillnad från alsfalt iaf ^^
Ser verkligen fram emot mitt löp/fotbolls år nu! fifan va det ska bli att lira och slårekord och jogga milen!

Jah, efter löprundan, var det bara att stressa och fixa i ordning sig. Trodde jag skulle hinna med att köra ryggövn. med men det gjorde jag inte .. BIO - Avatar väntade. Bästa!


PeaceOut







Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0