14/1 - 2010 Slutade Ett Gamalt Hjärta att slå..




"No Words. Many Thoughts..."

98 år! tänk er. 98 ÅR. Nästan 100 år blev Selma, min farmor. Det ä sjukt mycket. Och tänk vad mycke hon fått uppleva och varit med om under sina år. Både goda och onda, jobbiga och smärtsamma, glada och spännande saker..
Det är det ända jag kommer skriva om henne här. Vill jag inte gå in på mer details.
Tycker heller det inte är nödväntigt. Vi alla har någon gång upplevt det smärtsamma/frukansvärda när en nära i släkten dött. Och därefter följer begravningar. Det mest hemska som finns. Saknaden är enorm, går knappt att beskriva.  Men vi alla ska ju komma dit .
Undrar om ett finns ett liv efter döden. Jag tror fan det. DET måste finnas DET(!).

So. R.I.P farmor<3





Comment
Postat av: Anna Munkhammar

usch vad sorgligt. Jag tror också det måste finnas det, det är skönt att tänka så, annars blir det ännu sorgligare.

2010-01-15 @ 17:07:52
URL: http://munkhammar.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0