*VECKANS (bästa) LOOK*




Nämen kolla vad jag hitta på Glamour.se
Var ngr dagar sedan jag var där inne och kolla runt lite, även mina mail också.
Så passade på att läsa igenom de viktigase mailen, har för nu läget 2786 st i inkorg(!)
Har inte rensat på ett bra tag som ni ser x)
Iaf, så klickade mig in på Glamour.se för att läsa lite om mode, trender etc. Och gissa vad jag ser.
haha, Jag som "Veckans Look"! - med benen i Fokus.
Hade totalt glömt bort att kolla det. Måste vara 4:e gången jag typ blir utvald till det.
-Riktigt kul faktiskt! :D

HÄR, klickar ni för att se mina outfits på Glamour.se. 
Och HÄR, för att se *Veckans bästa LOOK*. Då ni kommer till Startsidan, bara att skrolla ned till bilden "Veckan LOOK" så ser ni :)


Pea<<zce
 

Comment
Postat av: G2 / Gosia

Älskar din header och du har allmänt snygg blogg!

Och WOW för tightsen... var har du köpt de?!

2010-02-25 @ 21:31:59
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Åh, då måste jag också gå in på MQ snart och kolla in de! Minns du hur mycket de kostade?

2010-02-25 @ 22:23:10
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: nattiz

åh vad kul! :D

2010-02-26 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0