If You Could See Into My Soul



Att det alltid  ska vara så här. Varje jävla gång. Varje gång man ska dra ut på en löparrunda eller träna, så ska det alltid bli något av det. VAd äre för fel om man vill ut och ta friskluft och rensa tankarna? då kan man fan lika gärna jogga på samma gång, och när man ändå ska hämta sin cykel vid skolan, liksom ta 2 flugor i en smäll.
Varje gång någon irriterar sig på att jag tänkt dra ut och jogga tänker jag alltid att jag ska jogga så långt och länge jag bara kan, för att typ bevisa nått. Bara för att irritera personen ännu mer . hahah
 
Alla har inte samma levnadsstandard/villkor eller vad fan det heter. Äre bara för att jag haft ätstörning/ortorexi/anorexi som det sätter stopp för min träning?  Jag är ju för fan frisk nu! Det var ju för1-2 år sedan det var som värst. Nu är nu, det är inte som förrut. Vi liver i nuet.
Verkar, har alltid verkat som att dem haft nått emot att vi spelar fotboll och tränar så mkt som vi gör. Vill man leva hälsosamt och inte dö i förtid, eller få åderförkalning/benskörhet och gud vet vad som finns för sjukdomar, så tränar man.
Visst jag kan fatta att det ligger en viss oro hos dem, men jag klarar mig fint fint. Snart 18 år. Snart myndig!
(Shiiet vad jag längtar!!)
Alltid ska man få höra klagomål; " ni behöver ingen träning... blablabla", " så lite som ni äter behöver ni inte träna...", " Ni springer ändå av er allt ni stoppar i er.." .......-......

Vill bara.. Aaaahhh.... Så hmla irriterande! Jah lirar ju för fasen fotboll, och då måste man ha "kondition" (om ni vet vad det betyder), för att orka och hänga med i spelen! Och min passion är typ Asics+löpa + fotboll.
So Get Use To It. Verkar som mina päron inte fattat det än. Lite tråkigt.

Åhh, så skönt det var att få dela med sig av sina tankar! tack för att ni lyssnat. ahha <3

PCEO



Comment
Postat av: Nicole

sv: jag har aldrig hört dem tror jag.. :)

2010-02-27 @ 18:25:29
URL: http://momentsofnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0