"Semmelmoffarkungen"




Igår var det ju "fettisdagen/semledagen". Och inte slank det ned någon i min mage inte.
Kan ha berott på att jag inte alls var sugen på någon semla heller, och sen är det inte så kul att moffa bakelser när man är fökyld och febrig så..
Jag har faktiskt inte alls käkat en enda semla i år. Konstigt nog. Men igenltigen skulle jag har köpt hem en för någon vecka sådär, men det blev visst aldrig av. Sen hare bara blivit så att jag inte tänkt så mycket på det. 
Fast jag tänkte ju " njae, jag väntar nog till "fettisdagen" iaf."  Käkade jag en då? noope.
Syrran kom hem med 2 semlor igår, hon fråga om jag ville ha, men tacka nej. 
vart kan de två godingarna hamnat?
 hehe

En lite kul grej som jag tror ni vill höra. (men mest av allt, som syrran vill höra/läsa) öhöhö
Frida, min tvilling var verkligen, och då menar jag att "hon verkligen var" jäklit sugen på en semla här om veckan.
Drog ned och köpte 1 eller 2 kanske det var. Och sen så hade mamma bakat semlor samma dag, vilket hon inte kunde motstå, så det blev 3 semlor på en dag.
Alt som allt; 6-7 semlor den veckaan moffa syrran. En Elosch till henne tycker jah ;D
typ semmelmoffarkungen^^

Igentligen skulle jag ha gjort ett Semelfotar-projekt med syrran när jag lånade hem Canon1000D, men så blev det visst inte :/
Så ni får skåda denna mumsiga pic. (inte min, men som är fixad av mig) :) 

CYA.



Comment
Postat av: Sofie ♥

frågestund fråga nåt sötis :D

http://onlysufie.blogg.se

2010-02-17 @ 15:59:12
URL: http://onlysufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0