Wicked Game.




Dagens:


Humör -
helt okey. inte sur och inte jätte glad. mittemellan typ.


mest irriterande -
det starka ljuset som tränger sig in genom fönstret. mina ögon/bihålor vill bara slockna för det.


plagg -
riktigt gamla Myspysbrallor(trore är brorsans?), t-sha/tunika från en marknad som används som nattpyamas & sen en svart hoodtröja med ziipeer. 

Dricka:
vaaatteen! går inte att leva utan, 10 min max! sen måste jag hälla i mig ett glas.


fashionista -
Hm. Tänkte på mary Kate, tänkte lägga in en pic på henne, men fick bli den här. Så säger tjejen på bilden ovan!


godaste -
våfflor & vaniljglass!


vill göra -
dra ut på en löprunda & lira fotboll. (bli frisk! )


beroende -
Xtreme läkerolen


färgklick -
svart. Black. inte den färgigaste färgen precis. Men lever för svart just nu.. Blir svart på naglarna sen också :) mhihi


tråk -
ligge hemma och inte kunna träna.


mest chill -
soova... nice att få sova ikapp. om det går.


jobbigaste -
när det rinner från ögonen. Och gör ont. Snora är också painful^^


doft -
Känner ingen doft i nuläget. Men gjorde det för ett tag sedan. Så får bli GLISS shampo/balsam för färgat hår.
Den goaste doften nånsin!


smak -
Nämen, om jag inte känner doft känner jag välingen smak? men lite känner nog allt. Dagens smak fårlabli Kiwi.
Proppar i mig all frukt/vitaminer jag kankomma åt just nu! :M


Noonoo -
skriva klart Bokrecensionen i svenskan. Pallar inte :C


Låt -
Stone Sour - Wicked game. Chill/softa låtar äre som gäller nu..


SooLong U Guys!



Comment
Postat av: KATARINA GLADUN

tack! din banner var helt fantastisk och dina bilder med. åååh inspiration :)

2010-02-17 @ 17:10:01
URL: http://kkatt.devote.se
Postat av: KATARINA GLADUN

hoppas min kommentar kom fram :/

2010-02-17 @ 17:13:39
URL: http://kkatt.devote.se
Postat av: Sneki

Hoppas du haft en bra dag :)

2010-02-17 @ 19:23:14
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0