F e s t i v a l Längtan!








Dem här har något gemensamt. Hm. Vad kan det vara x)
Det är något med dessa människor, festival och Stövlar att göra..
gummistövlarna..
Man såg Te.x Geldof systrarna, Kate Moss, Mischa Barton, Kelly Osbourne ständigt på festivaler i sommras.
Alla bar de sina gummidäck om fötterna. Men visst håller med om att det är jäklit praktiskt om man går på en jäklig lerig festival, och bra att ta med sig ifall det skulle regna, vilket det oftast brukar göra ändå..

Ah, men det var inte det jag ville komma till precis.
Det är så att JAG längtar så in i helvete till sommaren.  F e s t i v a l  är ordet!, METALTOWN - som jag redan har bestämt mig för att gå på, no matter what! tro mig, har fan börjat sparat. Lika bra liksom, för det kostar ju en hel del, resan dit till GBG, boende, käk, biljetten till själva festivalen, och såklart man inte vill gå där utan fickpengar! Blir nog några tusen allt..

Skulle också vilja dra på Peace And Love, & West Coast Riot (som är dagarna före Metaltown F.) mf.

En sommar att se fram emot som fan!! ;D 

Peaaz<<CeOut







 ,

Comment
Postat av: frida

Oh. Festivaler. Vet du hur grymt det skulle vara att åka till Coachella? Kanske grymmast i världen!



Tack för kommentaren, raring. Det var sjukt bra ord!

2010-02-11 @ 19:51:15
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Nina

Barnprogrammen som är idag tycker jag verkar vara skit. Men å andra sidan så när man väl är liten och inne I ett program så är det säker bra. Men inget går upp mot våra barnprogram. Dom rockade!

Ha en underbar helg!

2010-02-12 @ 06:14:56
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0