This Winterland. Not Okey.




Seröst. Jag hatar det här vädret nu. Det har blivit alldeles för mycket av det hela.
Men att fota snö, är dock en helt annan grej. Älskar det, för den är ju bara för vacker att fota ju.

Visst, Älskar man snön när den väl har kommit. Men nu har den legat på marken lite för länge, och det börjar bli drygt att inte kunna ta sig nånstans med cykeln eller annat. Anntingen får man gå eller fråga om skjuss, och det är snart sällan man får skjuss.
Förrut, när snön väl hade kommit, så var på så himla glad att vi fått snö och kyla, sen när den väl försvann efter bara nån vecka sådär, så ville man inget hellre att den skulle komma tillbaka.
Men nu, så klagar man på allt som har med snön att göra känns det som. Det här vädret, som nu har hållt i sig i några månader(!). Det är sjukt länge för att vara i Sverige. Senast det var så mycket snö som nu, var nog för 20 år sedan, har jag hört. Och nu när vi väl har fått snö, som legat längre än någonsin, så är det ända man gör nu är att klaga och längta..

Många säger "nu när vi väl har fått snö, ska man väl inte klaga?"

Igentligen kanske man inte ska klaga så mycket, men det är det ända/många gör. Jag gör det fan!
Och det kommer jag att göra länge till fram över om den inte försvinner snart.
För hur kul är det att vara ute nu på en skala? man kan inte göra något alls utomhus. Snöstormen får fan ta och ge sig snart, så vi kan gå mot de varmare tiderna. Varmare månaderna!
Har nog aldrig längtat så mycket till våren som jag gjort nu de senaste veckorna. Typ det ända jag tänker på är sommaren och värmen, gå ute i skinnjacka och linne...

Och det är inte bara det här vädret som gör mig less, även skolan. Fyfan vad skönt det skulle vara att gå ned i ide under skolveckorna, och vakna upp till helgerna igen. Och då har man liksom genomfört alla prov,läxor och allt det där, men man har vart med om att plugga till dem, man har typ bara gjort det man ska göra, och fått skit bra betyg, men ändå inte medveetet.
Just nnu lever jag för Helgerna.
Imorn har man 2 prov. shoot me!



Comment
Postat av: natttiz

snyggt kort :)

2010-02-05 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0