Stel som en Kärring!



Då har man testat det nya foundationet och coverstick. Väldigt bra resultat blev det!
När jag öppna coversticket så märkte jag direkt att det inte alls var samma som syrran har x)
Tyckte hennes var grymt niice, men det här var inte så tokigt de heller..

Blir att snart att dra till Apoteket, sen kanske 2 Hand och kolla. Och efter det hem, dra på sig andra kläder för promenad, duscha, ta ett fotbad, och köra lite hemmaspa typ. Skulle vara as skönt med sådan avkoppling idag.
Och så får det bli. Läsa Glamour, fixa alla naglar etc :D

Btw, En promenad sitter hur fint som helst idag, eller kanske bara en lugn jogging runda.
För så träningsvärk som jag har just nu, har jag inte haft på ett bra tag tag tror jag! fiifan vad det gör ont i lår, arsle, höfter och axlar ;O hade svårt för att vända på mig i sängen i natt, och att ta mig upp var ju värre än värst. haha. Känner mig som en Stel j'vla kärring xD

Ahja, ni får ha det så greaat So Long!

SeeYuLateroAlegatero!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0