Skateboarding is the shiet




Fan vad sugen jag blev på att börja/testa skejta! ;O
Under själva plugg pausen drog syrran och jag ut i snöstormen mot Skatehallen och checka läget lite. Emil var där så, och 4 andra.
Riktigt duktiga! Snacka om avis man blev när man såg deras sjuka tricks..
Vi ba; " fan, nästa gång kommer vi med våra inlines och äger er" heheh. Eller man kanska ska testa skejta lite ist.
Riktigt chill och hänga där, hoppas på fler gånger. Under sommarn skare fan bli ett antal gånger ;D
Jäkligt coolt att skejta! Orättvist, jag vill kunna! Ska träna upp min balans lite, sen äre bara att skejta som fän. hahah
I sommar ska jag åka inlines så mycket jag bara hinner/kan. Börja skejt-träna också ^^

Nope, nu ska jag plugga vidare. Lite till på matten sen FE.
SeeYLatero!!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0