Okej, inte alls Awesome..


Sådär då har man vaknat då. Sitter åh chillar framför datan, halvstädar och skumbläddrar/läser i Glamour.
Och på det, snorar lite här och där . Har blivit ganska så snuvig under natten. Gick skit att sova, den enda dagen man har studiedag på länge, så ska det självklart inte gå att sova som folk . Var aptäppt på ena sidan, jäklit jobbit.
Har faktiskt inte varit riktigt sjuk på typ 2 år nu. Helt Awesome! Fast det var en gång som jag var hemma från skolan ett par dgr för att jag hade en förbannad hosta .
Jag kände det redan på mig i lördags när vi gick i stan, påväg mot växhuset/festen att det skulle bli nått dagen efter.
Och, är man bäst på att gissa eller vad. Okey, så sjuk är jag inte än, är bara snuvig och lite matt.
Kanske blir att ta det lite lugn idag då. Men vill inte. Vil inte missa löpningen igen ju. Har redan missat den 2 grr för det jävla piss vädret :C
Får hoppas som fan på att det går över!
Det värsta som finns är ju att vara sick! usch. Hate it!

Hoppas ni haft en mysig och trevlig Alla <3 dag!
Kan säga att jag, för första gången inte firade den igår. Vet inte varför. Men var inte på humör för att göra det.
Sen så kändes det inte så himla specciellt heller på någotvis.
Varken någon specc middag, frukost, fika eller så vart det inte.
Men idag kanske man ska ta oh käka nått gött. Blev riktigt sugen på Vaniljglass med fruktsallad!! underbart gott äre!
Glass är ganska bra att käka när man känner sig lite dåsig och matt, så det blir kanoners då ;)

CYA!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0