Näbbskor? Alienshoes? FashionistaStövlar?





(För Den som vågar rejält!)
Nämen shiet! Fan vad coolt, eller inte alls! ni vet nog vad jag syftar på .. Hahaha. Helts sjuka.. - för det första, jah vad ska man kalla dem ?
Vettefan.. Stövlar? näbbklackar? Alienshoes? skor? för den äkta fashionistan kanske? Man kan nog inte kalla dem för skor ens, finns nog inte heller något passande namn för dem heller x)
Ser nästan ut som någon slags del från en Dinosaurie eller nått.

Som ni ser har jag fixat en ny Header på bloggen. MEN. Det är inte riktigt klart än som ni också kanske har märkt.
Den ska liksom sitta mer åt vänster, och inte mitt på, blir helt fel så.
Blir att fixa den när jag har lite mer tid. Men blev ganska nöjd med "header" resulatat ändå, snyggare än förr iallafall.
Anyway, nu ska ta och dra till skolan, har matte två timmar i träck. Yeah. Älskar Matte, mitt favorit ämne sååå! 
"SUCK"
 Ligger efter i det ämnet, så vad gör man? går på dubbla mattetimmar såklart xD öhöh

Lateeer So Long


Comment
Postat av: Cicci

snygg header,



de var lite farliga de där skorna

2010-02-09 @ 11:00:48
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0