World So Cold



Hösten? våren? 2009!
drömmer om våren 2010 nu!


Nhåw. .
Ligger hemma och är sick. (vad var det jag sade, är fan synsk!)
 Eller ligger och ligger, just nu ligger jag i sängen och tänkte bara chilla ett tag med mina Läkerol Xtreme pills. knarka dem lite hade jag också tänkt göra.. 
 Jag har dock inte vart hemma hela dagen om ni tror det.. Utan Tvingade mig själv upp kl 7.10, raka spåret in i duschen, lät hett vatten rinna över min kalla kropp. Njöt ett par minuter, klev ur duschen och tippade snabbt på tå in på rummet för att slänga på mig de första närmsta plaggen. Sen slängde man i sig en fet frukost. Att man alltid lyckas göra det! Helt fuckin amazing. Äh, är man van att gå dirket från sängen till  frukostbordet på mornarna så var det iingen big deal precis. Fast, det tog faktiskt emot mer den här morgonen än vad det vanligtvis brukar göra.
Snorig som fan, och det vill inte ge sig.

Började kvart i 9. Matte först timmen, matte de "första 3 timmarna" för att vara exakt(!)  den sista timmen var ju bara pin och plåga. Mina ögon/bihålor värkte nå jäklit, fick lov att verkligen koncentrera mig för att hålla ögonen öppna.
Och även huvet hängde inte med. Kände direkt att jag hade feber. Nu har jag feber antar jag.
Det jobbigaste var nog när matteläraren gick igenom ett par tal på headern. Det var liksom för starkt åt ögonen, och mina ögon som redan rann och gjorde ont, detta gjorde det bara ännu värre. Dem ville bara slockna och ge upp, typ.

Så bestämde mig, efter lunchen för att ringa mamma och dra hem.
Hemma: Skicka in Engelskan, sova en stund och sen försöka palla sig igenom Religions sidorna till provet vi har imorgon.

Pappa sa nyss " Du, jag bestämmer att du inte ska upp i morgonbitti!"
Jag ba: " Ehm, näehe, eller vi början ändå inte förän efter lunch, och då har vi 1 ½ timmes prov, och det får jag knappast missa! Efter provet drar jag hem. Så, så liggere till sörru.



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0