Träning står först på schemat just nu.



Pic/Jag i höstas eller våras?

Då vare Torsdag då.
Och det är lika med - SLUT PÅ PROV (på hur länge? ett tag!)
Först hade vi Företagsekonomi, det gick ganska okej. Bara jag får G så är jag nöjd fan.
Men vill såklart helst ha VG på det här provet, men vi får se..
Sen, sista lektioonen, kompletteringen var det matte som gällde.
Och det gick även det ganska fint, tror jag. Man kan nog ändå bara få G på det så, G duger så att säga x)

TRÄNA TRÄNA, BIFFA BIFFA!
Nu var det faktiskt 3 dagar sedan jag tränade sist. Helt fuckin otroligt! att jag har klarat mig utan träning så länge, det är ju  lite specciellt de.
Då avslutar vi det här inlägget med att säga ; Spinnning Och styrketräning väntar just nu på mig. Cykeln har säkert saknat mig.. :D

Better Be Fit For Fight ju ! 

Lateroo




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0