DöskallePlektrum&Kors - halsbandet**




My New Piece.
Dessa två fina saker, kors och döskalleplektrumet satt förr på ett par jeans, om jag inte har fel, den liksom hängde fast där på sidan när man köpte jeansen. Sen kom jag på att "åhå det skulle fan bli ett niice halsband av det"
Och, visste blev de det. Nu hänger snyggt runt min hals rätt så ofta! ;D

"Lägg märke till mitt snygga nedpetade lack/naglar på naglarna." ;O ahahah, inte snyggt, måste ta och måla nytt snart!
Men det får bli när man har en aning mer tid till sånt, vilket man knappt har nu förtiden, då kanske på helgerna man hinner med lackering. Efter torsdag, då passaar det nog fint. Har haft svart länge nu, dags för en annan färg maybe?


Peaa<<ze

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0