Chuck Taylor All Star




Vad fan äre med Laredoute.se ? det funkar ju inte. Eller äre det jag som är Lost?
Har hållt på och försökt beställa hem dessa snyggingar för halva priset. Lade i dem i "shoppingbagen" och gick till kassan, men sen så funkar det inte att gå längre.
Först står det : Leveranstid; 5-7 dgr, sen när man klickar sig vidare till kassan, står det leveranstid:, slut. Vad menas med det, att dem inte finns i lager, att dem är slutsålda? :(
Åhh. Nähe, nu blir jag ledsen i ögat. Har setat här i över en timme och hållt på, sen går det inte att beställa dem .
Shiet vad less jag blir!
Okeey, ett sista försök, sen får det vara. Men dem är ju ändå på halva priset! skulle vara perfekt till våren, och perfekt för min plånbok^^

PECO

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0