Chillfilmkväll with the twins.


Höy! Sitter och överför några filmer som jag ladda ned igår till mitt usb minne så vi kan bränna lite. Och det går aaas segt, verkligen! mitt Usb är liksom proppfullt already, så får flytta över några mappar itaget till datorn, så att det funkar att lägga över rullarna. Det tar sin tid kan jag säga er.

Tänkte bara passa på att blogga medan jag väntar, för jag har inte varit så update idag. Har helt enkelt haft andra grejer för mig. Som basta med tvilling, kom nyss ur från duschen, jäklit sköönt vare att basta. Men blev svårt att andas på köpet. Så blire när man bastar och är halvt täppt. öhöh. Men det var klart värt det fan!
Ahja, nu är överförningen klar. Sen blire att antingen checka Ice Age 3 (igen), syrran ville se den för att hon inte har sätt den. Eller (och båda kanske?) så blir det Smoken Aces Assassins. Ball . En Action film från detta år. Verkar niice!
Ni får ha en så mysig fredagskväll! För Nu ska jag palla mig till tvn och käka lite fruksallad med Kvarg och annat gött :)

CYA Guys Later!
Btw. Kmr in mer dussin fler inspiration Pics. Och pics jag latchat fram on my own :)
Så glöm inte att kolla in bloggen sen!



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0