"Chilla" Is The Word







Vem har tagit dessa cooola/vackra bilder om inte Craig McDean? (& Karl Templer)

Just nu skulle jag bara vilja softa, inte göra något, inte göra ett skit.
Eller, jo en sak vill jag göra. En enda. Träna som fan. Biffa lite till.
Sen kör jag på det jag sade först. Chilla! Softa!
 Chilla is the Word. 
The magic Word. haha, det äre för mig nu. Chilla måste jag för att palla gå vidare.

Nu blire ett grymt träningspass med
Adept, Bullet, Blessthefall, Rise Against, Dead By April, Escape the Fate och Silverstein på HÖG VOLYM!! 
Efter det blire att chilla som fän.

Hejspåer!



Comment
Postat av: Jossan

SV: okej! Mitt är såklart häst. Men jag tycker om massa djur. Förutom småkryp och insekter, mest av allt min underbara ponny <3

Jag är inte så himla matglad av mig, så inget som jag är beroende av. Men jag gillar kött, pommes frites med "bea-sås" :)

Vad tycker du om?

2010-02-09 @ 21:30:36
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0