Blueberry & vanilla




Tog en lång, härlig varm dusch. Och det var de skönaste idag!
Man känner sig direkt piggare och fräschare. det var nice med lite avsvalkning.
Våfflor stod för dagens käk. Hjälpte till lite med våffelsmeten och grädda dem flesta.
Tjocka och knapriga ska dem va, som mormors! inge ägg i smeeten. Då blir dem perfa.
till våfflorna hade jag upptinade blåbär, vaniljglass (apsugen på det idag, var as länge sen jag käka glass, idag passade det utmärkt) Och så wierd som man är när det kommer till att blanda mat, så smeta jag på spenat och keso på våfflorna med. En riktigt fin Röra de ;D öhöhh. Är man allätare så är man.
 Men tror inte jag kände smaken så mycket, mest av glassen.
Något som saknades till våfflorna var ju gubbosten och bananer. Goase osten nånsin!

Peace!

 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0