The art of Living



Dagen har varit seg men ändå snabb, för vakna upp hos cicci vid halv 2. vilket var väl behövligt efter att ha lagt sig vid gryningen  kl 5 på morgonen och svin ljust var det ute då. När vi skulle lägga oss,  slängde jag ut mig ett " fan va ljust det är ute! ;O " och cicci kom på mig och menade att det var morgon, jag som trodde att det var mitt i natten, typ. En jäkligt bra kväll på Qwarn med tjejerna. Fullt ös kan man säga. Kunde verkligen inte blivit en bättre kväll.  En Oförglömlig helg helt enkelt !

Och här sitter jag nu, i min ensamhet med en stelmask i ansiktet
som börjar ta sig. Efter en timme med den på kan man nog förstå varför. Och knappt kunde jag prata ordentligt med cicci i tele heller . hahah
Dags att ta bort den kanske, men det är inget emot vad jag hade den på förrut. runt 2 timmar.
M;an glömmer lätt bort tiden när man sitter och knappar på datan medan den verkar.

Gonatth sleepers!




Comment
Postat av: R

Hoppas att det gick bra med stelmasken, snygga bilder!

Allt bra med dig?



Kram

2010-08-02 @ 07:51:38
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: charlie

haha yues i do :)



ursäkta för sen svar, har varit på festival i en vecka!

2010-08-02 @ 16:58:01
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0