SexAndTheCity 2




Kan ju lugnt säga att den här filmen är storslagen!
Åååhh man blir så glad och lycklig när man ser dessa människor, deras liv, härliga tjejsnacken, träffarna med varann, modet, kläderna... Allt!
Samantha är ju  o n e  o f   a  k i n d . Hon är king. a kickasser!
Jag kände bara för att hoppa in i filmen och bli ett med dem. Fast det var jag i och försig i hela två timmar och fjorton minuter. TYp drunknade in i Arabiens underbara vyer och deras underbara klänningar.. Skulle kunna se den en gång till nu på direkten, men måste faktiskt slänga mig under täcket och Gonattha. Lots too do tomorrow .

Btw. Från och med NU hatar jag långben. Ska utrota varenda en av dem! har fångat 2 st och släppt ut, och sen märker jag 3 st till som flaxar runt mig som dårar.. Helvetes äckliga kryp. Inte för att dem har gjort mig ngt förr, men nu börjar dem fanimej gå mig på nerverna . hahah

PeaaCEe



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0