Ruinerad på några timmar..

Nu kan man snacka om att man blivit ruinerad!
var in och köpte både en laptop (den jag skriver på nu!!) och en CANON G10. Hur glad??
Men det var så lätt värt pengarna.
Och nu funderar jag på om man ska ta bort cd- spelarn med högtalarna från mitt bord och sätta dit dator högtalarna isället. skulle bli snyggare och mer praktiskt med tanke på att jag jag kommer bli spotifys slav. hahh
och knappast använda CD-spelarn mer x)

Aja, nu ska jag pilla vidare på kameran och datorn. ni ska få se mina suuper inköp senare. kanske efter att man tränat. . om jag "hinner" . jodå, inget är omöjligt!

Wieee. det här är ju fan so way much better than christmas. Bättre än alla andra dagar. typ. hihih
Pusss på er.




Comment
Postat av: nicole

å men ge mig kameran! :D



/Shoppaholly

2010-08-05 @ 19:47:16
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0