How can't you feel it


Pic/ av mig. Femunden -Norge

Efter en skön promenad, blev en såkallad powerwalk i cirkus 45 min med mig själv och mp3n. wonderful. efter det tog jag tag i träningen ordentligt och körde lite biceps,  axlar, mage och rygg. Igår vazr det löpning som stod på schemat - med laget, sådär "dagen efter". det kändesss.. inte så bra!
Efter 2 säsongsstart avsnitt av carlifonication på raken ikväll (första gången jag kollar på det) gillar jag det.
kul serie!


Nu tänker jag fortsätta praya inför sisådär 12 timmar. hah
för då kanske man är den lyckligaste i världen... (mer får ni veta om 13 h!)

L a t e r


Comment
Postat av: Paparazzibecka

Sv: naaajs!

2010-08-03 @ 11:18:52
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Angelina

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 04:20:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0