Hjärta på my new babes





Köpte bland annat dessa två underbara fenomen. En Acer netbook 15,6", och Denna Canon G10 som faktiskt var den sista, den fanns inte ens på media markt(!), helt slut i serien ( var visst för gammal variant nu) så köpte den på elgiganten. Jag bryr mig inte om den är den äldsta i serien, den är fan svin bra och jag skulle bara ha den. hehe.  Egentligen hade dem inga fler kvar i lager heller, så fick den som var som "kamerauppvisare" men för en lite billigare peng :)

Helt klart nöjd!

Pengar försvinner faster than furious. nu ska jag hålla i dem lite hårdare.
Vad tycker ni om mina nya köp, nice va? ;>

// jensvollen

Comment
Postat av: Laura

Ja fan, grymma köp. Har själv en acer och jag älskar den

2010-08-06 @ 12:12:52
URL: http://goloose.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0