WOHOOH, NOW I'M BACK ON TRACK!

Tänkte bara börja med säga att internet FUNKAR!!, ni måste ju ha undrat vart jag tagit vägen, typ att jag varit död eller nått. hahah
Har varit så jävla förbannad de senaste dagarna på att det här jävla CP internet inte fungerat. Höll nästan på att gå in i väggen, tänk er, bara för att internet inte funkar. Det är ju ett tecken på att man är lite beroende av det.
I för sig, man har ju kunnat göra andra saker som man annars inte hinner med när man är fast vid datan.
Fast,  den tid ägnade jag mig åt att "försöka" fixa internet istället. Ovärt!
Varför kunde inte den snubben jag snackade sist med  vara den som jag fick tag på först av allt. Då kanske jag inte hade behövt slösat sån helvetes tid på det här?!
Fan då.
Men Tillslut, efter typ 2 timmars snack med Telia idag, fixade det sig. Eller nästan, jag fixade det, lite små fix i slutändan sådär.
Aja, Tänker iaf ALDRIG mer snacka med Telia snubbar mer. DEM är så sega xO
Mycket man har missat känns det som, bara under dessa 3 dagar. Blir att plugga lite FE först och sen fortsätta uppdatera sig. Men man är väl sugen att fortsätta kolla runt(!). MER inlägg kommer!
Det är hur många inlägg/bilder som helst som jag tänkt skriva och publicera, men dem har typ gått förlorade nu..
hoppas ni haft det bra!.
NOW I'M BACK ON TRACK!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0