Jealousy Breeds Killing Sprees

Pic/someone's? -->  Lovely Pic btw!

Fifan vad skönt det var med en löparrunda idag (med laget), 6 km. Det liksom bara flöt på för en gångs skull! löööve it!

Det var bara vägen upp på trean, innan vi stanna för att stretcha som det krampa rejält i vaderna, men efter att tränaren hjälpte mig att stretcha ut vaderna så kändes det bättre än någonsin förr.
Och typ ingen träningsvärk alls sen igår hade man, så det var liksom bara att köra på!
Hela dagen i skolan har varit skit seg, och sen vart man svin trött den sista lektionen, men efter att ha fått i sig some food, så blev man genast pigg och hur glad som helst. Och plus att det var så vackert väder, gjorde löpningen even more aweesomee! Och även fast halva 5 kms slingan var täckt av snö, så kändes det som att jag slog mitt rekord  på tid. Men det tror jag dock egentligen inte, men det gick bara så väldans fort att ta femman idag :)
LJP

Comment
Postat av: TEBE

Kul att det går bra med träningen :) Kör på !



PEACE

2010-04-12 @ 22:19:04
URL: http://locopilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0