There's noting left for me to say

Glömde visa er vad som inhandlades härom dagen. Hittade ett par as grymma örhängen som jag bara var tvungen att köpa, samlar ju på döskallar så dem passar fint fint in min lilla samling, hehe
Sen blev det en mascara i sistaminuten, välbehövligt!
btw, ni ser den där silverringen längst upp, tog ut den här om natten när jag skulle sova, eftersom det brukar ömma ibland, sen när jag skulle sätta tbk den fick jag inte på den! fett irriterande.
Ska försöka på nytt imorn/senare idag haha
Men nu blire att slagga, finns inget att göra uppe längre känns det som. Så himla avis på sonny som är på krogen, vill också!!
Men Sov gött med er! Hörs later*

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0