Stop and think

precis kommit hem från träningen, eller inte. Just käkat, men var typ nyss på fotbollen. så det lät väl bättre.
Jag fattar inte, ingen boll gick rätt idag. Okej , nån boll gjorde väl det, men i stort sätt gick det åt helvete.
Bara på slutet, när det kommer till löpningen då är det bara att ge sitt allt. Så man känner att man gjort nånting. haha, nej då, men Genom hela träningen kände jag mig inte på humör, var seg, trött och ganska Lost. hahaah
Det var ju inte den roligaste träningen, saknade Camilla, cicci och frida. Roligare då med dem där!
Camilla är på Studentkryssning (!) - fan va lyx! Cicci är I Spanien (!) - Jävlit lyx! och Frida hon är sjuk - Inte lyx då..
funderade på en sak. Fotboll är ju svin kul, verkligen(!) . men, ibland har man ju sina dåliga dagar, då ingenting funkar, vilket man måste acceptera. Men ( nu kommer "men" igen) jag vet inte riktigt om Fotboll är  min grej längre... Kanske ska ta och satsa på nånting annat. . Typ Löpning/friidrott/kickboxning, eller nått? eller så kör jag allt i en smäll. Fast det är ju tiden som fattas. Man måste ha tid. TID är nästan det viktigaste just nu, och det menar jag TID för allt. Man måste planera och planera. Men inte nu då, för nu äre lov, tack gode gud för de^^
Fast, Näee, Fotboll är king. Så lär nog lira ett tag till, maybe ;)

Comment
Postat av: emmyg

tack ! det är ROOTS 999kr om jag inte minns tokigt :)

2010-04-07 @ 21:07:02
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

Allt bra ? :)<3

2010-04-07 @ 21:21:12
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0