Sooner Or Later

Old Pic/
Lite snabb upptadering här. match mot irsta, vi förlora och dem vann. 3-2. Svin jämn match, dem lyckades få in ett mål i sista minuten, bara ren TUR! Fuck then.
Kallt som fan blev det  där i båset, Det haglade och störta ner en massa regn innan vi skulle ut på plan, och man blev genast genomblöt. Den sista kvarten var en riktigt seg en, kall och frusen. Hem mot bastun, Så himla Chill att man har en bastu. Tack för den! Höll nästan på att somna där inne när jag lade mig på bänken, as härligt, man liksom rös för att det var så varmt, och för att man varit lite kall innan. Aweesomee!
Okeey, NU MÅSTE jag verkligen HITTA mitt USB minne. DEt måste ju finnas någonstans, annars är jag körd!
Baajbaaj !

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0