say goodnight

Vill bara säga att det var sjukt underbart med en Inlines runda! Som man har längtat efter det.
Var nog mer än 7 månaders sen sist, vad jag minns. klart man har saknat det då!
Skönaste vädret också, så det kunde inte bli mycket bättre. Pics från "årets första" ( jah, det är ju de, och det låter väl inte fult om man säger så? som en viss person tyckte << ) inlines runda kommer upp imorn.
So, keep update ;)
Nu ska jag nog stänga av denna maskin och ta och lägga mig. Visstjha , får för fasen inte glömma bort tiden jag har hos min kurator imorn! kl 13.00. då blir det typ bara en och en halv lektion då. Nice. MEn ändå inte. vill ju liksom inte missa nått viktigt.
Gonatth med er!

Comment
Postat av: Hanna

Inget att tacka för, du är grym på att skriva helt enkelt ;)

2010-04-13 @ 23:45:49
URL: http://Goloose.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0