Mixed up Outfits

Pics/LOOKBOOK.NU
Gillar dessa stilar. modemedvetet eller inte. Men ändå blir det så, att om man har en unik stil, så räknas man nästan in i den modemedvetna kategorin. Fast det finns ju undantag..
Men jag får oftast upp mina ögon för de som kör sitt race, vågar vara egen och kan matcha snyggt även om man bara slänger på sig något i högsta hastighet.
Inspireras av alla världens band, dock åt det rockigare hållet.
Egen stil, är det bästa tipset.
Man ska alltid köra sin egen stil tycker jag. mixa ett snyggt modeplagg med sin fantasi.
Dra på nått bara, som att man inte tänkt något. men ändå med lite baktanke. Typ A la Kate Moss.
Om man Går efter sitt eget tycke och smak, så blir det oftast snyggast och man blir bekvämast så!

Innerst inne anser jag mig ganska modemedveten, även fast jag kanske inte visar det ibland. Men det behöver man ju inte heller göra. Väldigt Intresserad av designers, trender, modellers stil utanför catwalken, Stilikoner som b.la  Peaches & Pixie Geldof, Agyness Deyn,  Marykate & Ashely Olsen, Taylor Momsen, Erin Wasson & coco Sumner  m.f
Ett Stilikon- kollage ramlar in i bloggen inom snarast framtid, så håll koll! ;)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0