If I'm A Failure You're A Tragedy

fixade Ansiktsmask, och sen kom jag på den konstiga ideén att fota med den på. Därför jag ser ut som ett spöke ifall ni undrade, hehe.
kunde Knappt röra en min efter 30 minuter, måste nog ha haft den i över 1 timme! Snacka om steeeel.
REKORD för Ansiktsmask. Och kan säga att det kändes jäklit fräscht efter att jag tvättat bort den. Även när jag hade smink på mig senare, kändes det som att jag inte hade nåh make-up alls.
Så kan rekomendera att ha ansiktsmask i minst 1 timma. ;)
Nu: drar jag ut på en löparrunda i det härliga påskvädret! So  CYA LAteeeer!

Comment
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes & dekor tävling pågår :)

tack :) Vad ska du göra idag då ? Påsk-lunch kanske ?:)

2010-04-03 @ 14:54:44
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: nattiz

snyyyygg du är :D

2010-04-03 @ 23:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0