I Wouldn't Quit If Everyone Quit

Pics/randoms-blogs
Happy, Sad Face? You Can't read my pokerface.


Kände en härlig känsla av värme mot mig när jag öppnade dörren. Första gången man kan säga " Vad varmt det är ute!" för det var just det som kom ut ur mig. Det är fan ganska varmt ute, iallafall om man jämför med de veckor som var för nån månad sedan. --> Happy!
Och ååhh shiet vad jag längtar till Valborg och sen efter det kommer Festivalen i örebro då Adept spelar, och en massa andra härliga band. Kommer bli svinfint!
Näeej, nu ska jag gå och se hur syrrans hår blev, säkert hur fläckigt och fint som helst. Fast vore ju helt creepy om det var det, för hällde ju i hur mycket  färg som helst i håret påna, 2 förpackningar !
So It better Look Good :)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0