Happy Face, now!

Woohooo!
Då har jag fått det överstökat. Tog tag i mina nerver och ringde äntligen upp till Norge, chefen på bryggeloftet, som vi har skjutit upp i all evighet nu. (hoppas inte cicci läser det här nu, för hon ville inte ha reda på svaret än - är påväg hem från spanien^^)) Skulle fråga henne om Cicci får komma upp med oss och jobba I Juni. Och det fick hon! ;D  kan inte beskriva hur glad jag är!
Det har varit en helsikes bra dag idag faktiskt! Och måste bara säga GRATTIS till pappa som fyller hela 62 år idag. Shieet tänk vad åren går förbi. hahah
Den här braiga dagen är inte slut än, för nu drar jag, frida och sandra och kollar på BIO - snackisen - Remember me :)
CYA Guys Later!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0