Happy Easter!

Då var det Påsk Afton då. Det går Fast & The furious somsagt! Så Glad påsk Alla Bloggare och Bloggläsare där ute!
Hoppas ni får en grym påsk! ;D
Har bestämt mig för att den här "sista lediga påsk veckan" ska bli den bästa nånsin!
Började dagen med att vara lite kreativ med systemen. Fotade påskfjädrarna som satt uppe på påskrisen, sen fyllde jag mitt påskägg också. Har varit utan godis i nån månad nu, tror jag? Så mumms var det!
Den här gången blev det inget letande efter ägget, orkade inte göra det där här året. haha
Visst är Fjädrar vackra att se ( & fota) på?! Det kan bli riktigt coola bilder faktiskt. Har ännu mer pics, men valde dessa :)
Peaaa<<cE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0