Värme i slutet av september


Strålande solsken som igår. Härligt härligt!

Och vi som tänkt att ha en plugg dag, och så blire så himlans fint väder.
Aja, vi får helt enkelt sitta ute och göra matte för att ta vara på den sista värmen.

Jag riktigt längtar nu efter att få springa arslet av mig. Och att testa mitt nya jogging set från stadium.
Löpar tights med reflexer och dragkedja vi ankeln och till det en skön och luftig, vintät jacka. I svart-orange.
Värsta fyndet det blev, bara 399 spänn för både, och då måste man ju bara slå till.
Hur sköna som helst är dem.
Eller ja, jag skulle igentligen ha fått betalt 599 :- men eftersom jag är Stadium medlem hade jag en rabatt check på 20 % på träningskläder. Perfect ju!




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0